my story hear ^^ jangan lupa follow blog scha kayy :)

them ;)

ku memohon dalam sujudku padamu
ampunkanlah segala dosa dalam diri :(

pergi tak kembali ~

Assalamualaikum ! ^_^

perhh ! tajuk aku arinie...seramm jerr . .  hahah ==' tak de la . . sebenarnye pagi tadi aku dgn kawan2 aku . . (EQA,WANY,ASPA,LEHA,ZETY,MAZIAN) pergi kubur . . bersih2kan tempat tu . . idea tu sbnrnye dpd EQA . . rancang nk pergi smlm . . tp sume lupe lak . . pergi la ary nie . . :)

sempat jgk aku melawat kubur arwah atok dgn moyang aku . . 17/11 nanti genap la 2 tahun atok aku pergi ~ rye thun ni thun ke-2 x dpt smbut dgn atok..tak dpt duit rye dpd atok aku ..  huhu . .

ape pun . . semua yg hidup pasti akan mati . . kat situ jgk la aku akan tinggal sementara menunggu hari akhirat kelak ~~ 
*semoga roh mereka dicucuri rahmat . . Aminnnn . .

tocey-2 sebab baca post nie ;)

No comments:

Post a Comment

hyep !
sila tinggalkan komen korang kat sini kayyy ;)

COPYRIGHT@SEGALA YANG DITULIS DI SINI ADALAH MILIK SCHA KECUALI DINYATAKAN